Monday, January 6, 2014

Assalamualaikum . Dah berkurun lamanya aku tak update blog ni , mungkin lebih kurang 2 tahun aku abaikan blog ni . Aku dah padam cerita lama dalam blog ini dan blog ini ialah cerita aku , mak abah , keluarga , sahabat dan yang lain lain . ' So long no see ' wahh gituu kan. okay enough merepek , now jom cerita sikit pasal KHAIRULHAFIZHARUN  .  


                  SIAPA KHAIRUL HAFIZ HARUN ?


Meh la aku cerita sikit siapa aku , eh siapa yang nak tahu pasal aku ni ? perasannnnnnnnnnnnnn benor aku HAHA ! meh aku buat biodata sikit , malas nak type panjang panjang mata dah mengantuk ni *yawning huarghhh ~ . 






                  Nama : Khairul Hafiz Harun 
             umur : 20 tahun , dah besor dah aku :D
             Asal  : Oh kome durian dah berbunge , aku orang Perak . 
             Hobi  : Karaoke !


Okay cukup disitu , lupa nak cakap aku tulis blog ni sambil main phone plus makan cadbury almond ahh sedap seh . Okay cakap pasal 2014 , ahh aku dah 20 tahun ni can you just imagine sekejap gila masa berlalu . Makin membesar makin banyak dugaan hidup , tapi aku yakin dugaan tu semua mematangkan aku sedikit sebanyak mungkin . So , ape azam tahun ni ? Of cos la nak jadi model of the year HAHAHA ! Ahh , oneday i will make sure that part time modelling job is mine ! eh larik topikk  okay azam aku of cos la nak yang terbaik untuk semua orang , nak berjaya dunia akhirat , nak buat itu ini . haih jangan hangat hangat tahi ayam dah la . Aku harap tahun ni lebih baik dari tahun tahun lepas , aku sendiri kene pastikan diri aku ni betul betul cukup kuat untuk hadapi ape ape dugaan Inshaallah . 

31Dec-12Jan . Tau tak tarikh ape kejadahnya tu ? haa tu tarikh final aku , first final for degree wei ! Tau aku punya la cuak sampai kurus kering badan aku . Yelah exam universiti dengan matrikulasi mana la sama , kalau dulu last minute study pun Alhamdulilah bioleh score dekat matrik , but now dah lain cerita dah ni . Whatever it is , aku harapkan keputusan aku & kawan kawan lain cemerlang untuk semester ni amin ^^ . 

6Jan2013 , okay ni tarikh terpenting dalam hidup aku ni . Birthday mak kesayangan aku and anak buah tersayang yang hensem lagi macho macam poksu diaa ni ha HAHA ! Haih cucu opah sangat sampai birthday pun sama dengan opah . By the way , nak nyanyi ni dengar lekeh aku nak nyanyi ~

                    Allah selamatkan kamu , 
                     Allah selamatkan kamu
                    Allah selamatkan Mak & Khalish
                       Allah selamatkan kamu .

Love both of youu so so so so much , infinity love !  ^^ . Okay haa lagi satu aku jumpa orang yang nama exactly sama nama aku OMG . First time dalam hidup aku jumpa orang nama sama kihkihkih . Okay got to sleep , night ~